Powered By Blogger

luni, 29 noiembrie 2010

heiiii,it`s me.

Incep sa scriu acest post fara a sti titlul lui,fara a sti ce vreau sa scriu..doar asa,o chestie plina de cuvinte fara inteles.O amestecatura.

Azi mi-am dat seama ca nu poti sa sti ce vrei tot timpul,atunci cand sti foarte bine ce vrei inseamna ca esti foarteeeee echilibrat!Eu niciodata n-am stiut ce vreau,n-am stiut incotro ma indrept,n-am stiu care-mi sunt adevaratii prieteni,sau poate am stiut dar am vrut sa sper ca si restul imi sunt prieteni.Am atatea defecte incat nu pot sa le numar pe degete,cred ca sunt cea mai orgolioasa fiinta ever,cateodata gresesc sau sunt rea/nesimtita fara sa-mi dau seama,defapt de multe ori sunt asa.Sunt aiurita 90% din timp si nu pot fi atenta cand vorbesti cu mine.Probabil spun cele mai seci glume/bancuri,probabil multi ma detesta pentru felul meu de a fi,pentru faptul ca spun ce gandesc oricui,oricand,oriunde,da!asta e o calitate,indiferent de ce spun restu.Stiu sa fiu prietena si stiu sa ajut cand mi se cere indiferent daca in trecut m-ai tradat sau nu avem nicio legatura.Mi-e atat de usor sa ma imprietenesc cu oamenii…

La inceput poate sa ti se para ca sunt o persoana antipatica,fitoasa,care face glume de rahat si nu isi baga decat prietenii in seama.Dar nu,nu-i asa.Cred ca sunt una din putinele fete care atunci cand isi doresc ceva,obtin cu orice pret,sunt in stare sa merg pana in panzele albe ca sa duc o chestie la bun sfarsit.Sunt cea mai sincera persoana si zic lucrurile pe fata,nu ma sfiesc de nimeni.Am glume seci,dar oamenii pe care-i iubesc le inteleg,si daca nu le inteleg se uita la mine si zic “Hahaha” sau,mai simplu,atunci cand ma prind ca gluma nu a fost bine zic singura asta.Sunt in stare sa ajut oamenii la orice ora din zi/noapte.Imi place sa ies cu oamenii pe care-i iubesc,sa ma plimb,sa cant[desi sparg geamurile],sa dansez si pur si simplu sa uit de tot si de toate cand sunt cu ei.Daca ajungi sa ma cunosti,iti vei da seama ca sunt una din cele mai vesele persoane,eu chiar si atunci cand sunt suparata rad frate,rad mai mult ca niciodata!Si asta ma face speciala,nu,nu sunt narcisista sau ceva gen.De putine ori ma complimentez singura desi imi stiu calitatile si defectele.

Eu..nu imi doresc nimic.Sau poate imi doresc prea multe.

Eu,am cei mai buni prieteni de pe Pamant.Si ei ma au pe mine.

Eu rad cel mai mult.Veselia ma defineste.

Nu urasc.Si e punct.

Cant,dansez,tip.Sper sa-ti placa,pentru ca asa sunt eu.

Sunt multe calitati si multe defecte.Ramane decat sa ma cunosti.

Consider ca femeile sunt mai puternice decat barbatii si multttt,dar mult mai destepte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu