Powered By Blogger

luni, 29 noiembrie 2010

about love.

De obicei iubirea apare sub diferite forme.Iubire de parinti,iubire de prieteni,iubire de adolescent si iubire adevarata.
Atunci cand iubirea de adolescent sau cea adevarata apar,apar si problemele,pentru ca sentimentele nu sunt numai de fericire,ci si de tristete,dezamagire,dispret etc.
La un moment-dat,atunci cand persoana iubita nu-ti impartaseste sentimentele,ajungi sa devii frustrat si iti doresti din toata inima ca el sa se uite la tine cu aceiasi ochi.Dar surpriza,atunci cand obtii acel lucru nu-l mai vrei.Asta este firea noastra,cand avem un lucru,nu ne mai trebuie dar,pana atunci ne dam cu capu de pereti pentru ca ne dorim din toata inima acel lucru.

Ei bine,pentru mine "iubirea" asta e foarte intensa de cele mai multe ori,sau poate cele mai putine ori.Nu mi se intampla des sa-mi placa de un baiat,dar si atunci cand imi place,pai,imi place!Asa e acum,ultima oara cand mi-a placut foarte mult de un baiat a fost acum 2 ani,m-am zbatut atata timp pentru a-l avea,iar atunci cand era al meu cu totul,nu mi-a mai trebuit.
Acum,incerc sa-mi dau seama ce in capul meu,pentru ca asa nu se mai poate..cum spune si Paulo Coelho "Dragostea e o fiinta salbatica.Cand incercam sa o tinem in frau,ne distruge.Cand incercam sa o inchidem,ne inrobeste.Cand incercam sa o intelegem,ne tulbura."
Pe de-o parte,atunci cand iubesti nu poti fi rational,ci faci anumite lucruri pe care in mod normal nu le-ai face,realizand mai tarziu ca dragostea te pune la incercare dand frau liber mai multor sentimente : de iubire,dispret,dezamagire,tristete,fericire etc. Cateodata nu iti poti da seama de ce esti trist,pentru ca iubirea este un sentiment misterios.
Pe de alta parte,iubirea nu poate fi tinuta in frau pentru ca ea vine pe neasteptate si la fel de repede dispare.Atunci cand incercam sa acceptam acest sentiment,nu ne dam seama ca el implica o multime de alte lucruri si sentimente care nu pot fi controlate.Atunci cand iubirea nu iti este impartasita,sentimentele devin mult mai profunde si intervine si sentimentul de frustrare stiind ca tu iubesti o persoana si nu esti iubit si mai tarziu dragostea devine ambitiade a sti ca ai obtinut ce ai vrut.Cred ca nu poti poruncii inimii cand si de cine sa te indragostesti,astfel iubirea nu implica numai sentimente frumoase ci si sentimente care ne tulbura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu