Powered By Blogger

luni, 29 noiembrie 2010

Hope is all I`ve got.

Ma simt bine azi,mai mult ca oricand.Dar,in acelasi timp,simt o frica continua care zace acolo in mine,poate vrea sa ma avertizeze ca iar imi fac prea multe iluzii sau poate mi-e frica de ce ar putea fi ..
In zilele astea,mi-am dat seama ca si el ma priveste,mi-am dat seama ca atunci cand stau langa alti baieti si ma tin in brate,se uita urat.Dar nu,nu sunt nebuna,nu numai eu spun asta,ci si altii.
Am observat ca atunci cand stau langa el inima bate din ce in ce mai tare si tremur toata,banuiesc ca,in fond,asta-i iubire,sau ma rog mult mai putin,dar e.
Am observat ca e al naibii de bine sa stau langa el si sa ma uit in ochii lui,si il citesc.Stiu ca are multe secrete,stiu ca in fond e un om bun si cred ca e prea orgolios.Daca as putea intr-o zi sa-l privesc minute in sir,pun pariu ca l-as deslusii.As sti daca simte si el acelasi lucru ca mine,sau daca doar sunt eu prea nebuna.
Insa,in acelasi timp simt ca am obosit frate!Nu mai pot.Nu stiu cum sa fac sa petrec macar putin timp cu tine,macar putin.Sunt convinsa ca daca am petrece putin timp impreuna s-ar intampla ceva,sau poate iar sunt eu prea nebuna.

Nu mai pot.
Sper ca Revelionul sa-l faci acolo unde o sa fiu si eu,e singura sansa si ultima.Seara aia ori va fi,ori nu.
Sper ca lucrul pe care mi-l doresc sa se indeplineasca,pana la urma suntem aproape de Craciun si asta imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu