Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

Leapsa.

1. Expresia care o folosesti prea des?
"Nu mai pot"

2. Melodia preferata?
Milow-ayo technology

3. Esti fericit/a?
Se poate spune si-asa.Jumate.

4. Melodiile care te pot face sa plangi?
Rihanna-cry,Kelly Clarkson-Because of you


5. Melodiile care iti ridica moralul cand lumea nu poate?
Anna David-Fuck you

6.Poti spune ca ai iubit vreodata cu adevarat?
Poate am iubit,sau asa credeam la momentul respectiv.Iubirea e mult mai mult de-atat.

7.Urasti pe cineva?
Nu,niciodata n-am urat si n-o sa urasc.

8.Daca ai putea, ai da timpul inapoi?
L-as da sa mai fac inca o data anumite lucruri si sa fac bine lucrurile pe care le-am gresit.

9. Ai incredere in oameni?
Am avut.Acum nu,nu merita nimeni in fond.

10. Esti printre norocosii care stiu ca cineva ii iubeste in momentul asta?
Sunt printre ghionistii care se indoiesc in fiecare zi mai mult de asta.
Dar am prietenii si familia care ma iubesc indiscutabil.

11. Crezi in dragoste la prima vedere?
Da,am simtit-o pe pielea mea.Desi dragoste e mult spus pentru mine.

12. Ce parere ai despre iubirile tinute in secret?
I don`t want to remember.Au fost si zile bune,da` parca mai multe proaste.

13. Te-ai trezit vreodata dimineata cu regrete legate de trecutul tau?
Nu si niciodata n-am s-o fac.Ce-am facut,am facut eu si mi-am asumat raspunderea.

14. Crezi in miracole?
Da!

15. Exista lucruri pe care nu le-ai spus din frica sau rusine?
De frica poate.

16. Ti-e dor de cineva, in momentul asta?
De multi oameni,pe care i-am ranit sau i-am uitat la un moment-dat.Si mi-e cel mai dor de un "el" care sa ma iubeasca.

17. Cum iti e mai bine, independent/a sau alaturi de cineva?
Depinde de starea de spirit.Atunci cand esti cu cineva iti doresti independenta si cand il pierzi ai da orice sa-l ai alaturi."Rau e cu rau,dar mai rau e fara rau".

18. Ai inselat/mintit/furat vreodata?
Yes,and not proud.

19. Sexul,dragostea si "futaiul" - acelasi lucru?
Clar nu.

20. Cum te vezi peste 10 ani?
Nu stiu nici eu,nu stii niciodata ce-ti rezerva viitorul.Trebuie doar sa stai sa astepti.


21. Brunete sau blonde?
Blonde!

22. Pentru fete-baiatul care e intotdeauna la moda, fotbalistul, sau artistul? Pentru baieti-fata dupa care se intorc toti, cea care iti face ochi dulci doar tie, sau cea independenta care nu tine cont de parerea nimanui?
Baiatului care e la moda nu-i poti tine pasul oricat ai incerca.Fotbalistul umbla din floare-n floare,iar artistul e romantic,bine,depinde de fiecare.Dupa mine,artistul.

23. Iti plac surprizele?
Mult.

24. Esti usor infulentabil/a? Iti schimbi parerea sau punctul de vedere in functie de ceilalti?
Niciodata.Am propriile idei si stiu foarte bine ce am de facut.

25. Prietenii sau prietenul/a?
Prietenii,intotdeauna.I-am ales pe "ei" in defavoarea "lui" si nu-mi pare rau pentru asta.Ei sunt acolo tot timpul,el ..nu.


26. Te consideri o persoana curajoasa?
Nu chiar,poate mi-as dorii umpic mai mult curaj.


27. Consideri ca poti sa o iei de la inceput oricand vrei?
Daca imi propun,da.Oricum de la an la an te reinventezi fie ca vrei,fie ca nu.

28. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Sinceritatea si loialitatea.

29. Merita oamenii o a doua sansa? Le-o oferi?
Ofer a doua sansa,dar atat.Dupa a doua sansa daca ai calcat pe bec,pa.

30. Fotbal?
Cateodata.Imi place sa merg pe stadion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu