Powered By Blogger

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Cinderella did not google Prince Charming.

De cum m-am trezit am stiut ca azi vreau sa scriu un post care probabil inseamna la fel de mult ca celalalte.

Scriu pe melodia “Eamon-Fuck it” si ma gandesc la tot.

Cu ce as putea sa incep?

Pai,in ultimele 2 zile m-a facut sa-mi placa si mai mult de el si m-a dezamagit la fel de mult.Am putut tine cateva dialoguri cu el,in timp ce simteam ca pur si simplu toata lumea disparuse,doar uitandu-ma-n ochii lui.Mi-a dat atatea lucruri de inteles,dar apoi pur si simplu nici macar nu raspunde pe messenger.

Poate iar mi-am facut prea multe iluzii si m-am saturat sa mi-o iau in freza de fiecare data,promit ca de azi nu-l mai caut,sa ma caute daca vrea ceva,daca nu asta e,duca-se.Poate a venit timpul sa ma maturizez si sa nu mai fiu copila aia proasta care crede ca tot ce zboara se mananca.Si-asa noi fetele avem tendinta sa facem din tantar armasar.Atunci cand un baiat se uita la noi,sau ne zambeste sau vorbeste cu noi,vai,asta-i sfarsitu lumii,clar ii place de mine,dar nu-i chiar asa,pentru ca poate el s-a uitat intamplator,ti-a zambit din politete si a vorbit cu tine pentru ca vrea sa-si faca mai multi prieteni,in fond asta-i firea noastra,sa vrem sa avem un cerc de prieteni cat mai mare.

Deci,revenind,m-am saturat sa fiu copila prostuta asa ca am de gand s-o las balta.Nu-mi mai doresc nimic,nu-mi mai doresc nici ca printu ala sa vina si sa ma ia de mana sa-mi spuna ca si el ma place,pentru ca mi s-au spulberat visele in legatura cu el din cauza prea multor mele iluzii.Probabil ca e mai bine asa,vine si momentul cand trebuie sa luam o decizie de acest fel.

Imi promit mie mai presus de oricui ca de azi,subiectul “el” va fi ultimul pe lista mea si ca nu voi mai crede tot si nu-mi voi mai face iluzii.

Vine Craciunul si e pacat sa ne mintim singuri.Mai bine pretuim ce avem,ca pana la urma urmelor e cineva acolo care are grija de toate,nu-mi fac griji pentru ca stiu ca printu-calare-pe-cal-alb va ajunge si la mine odata si-odata,acum ninge afara si ii e cam greu.Dar stiu ca indata ce zapada va disparea isi va relua drumul pana ma va gasii si atunci o sa fiu al naibii de fericita,pentru fiecare moment in care am fost trista o sa ma bucur dublu,pentru fiecare clipa cand am plans,o sa rad dublu,iar pentru fiecare clipa pierduta-n zadar gandindu-ma la el,o sa-l pretuiesc pe printul-pe-cal-alb mai mult ca niciodata.

De azi nu-mi ramane decat sa-mi astept printu-pe-cal-alb.Stiu ca va ajunge.Si atunci ii voi da tot ce-am mai bun in mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu