Powered By Blogger

vineri, 25 decembrie 2009

Orgolii idioate.Mandrie prosteasca.

Îţi urăsc orgoliul de a nu mă lăsa sa plec atunci cand am nevoie,îţi urăsc orgoliul de a mă lăsa sa plec cand nu vreau,îţi urăsc mandria de care dai dovada cand mă laşi sa plec,îţi urăsc mandria cu care îi pui pe toţi la punct,iti urăsc orgoliul masculin,îţi urăsc mandria de a fi mai presus de toţi,îţi urăsc orgoliul atunci cand vine vorba de mine,de noi.Ce păcat... m-ai lăsat sa plec din cauza orgoliului si a mandriei.
Îmi urăsc orgoliul feminin,îmi urăsc mandria de a nu lăsa pe nimeni sa pătrundă în inima mea,îmi urăsc mandria cu care afirm ca nu te mai iubesc,chiar dacă este adevărat,îmi urăsc mandria de a fi mai buna decat au fost toate celalalte,îmi urăsc orgoliul cand vreau sa arăt cat de buna sunt si cat de hotarata pot sa fiu,îmi urăsc orgoliul atunci cand nu e cazul,urăsc ca nu pot sa am orgoliul acela feminin cand trebuie,urăsc ca nu pot sa am mandria pe care o vreau.
Tu m-ai invatat sa fiu asa.Pentru asta te urăsc mai mult decat te-am iubit vreodată.Nu mai vreau sa ştiu nimic de tine sau orgoliul tău sau de mandria ta.Acum am orgoliul si mandria de a nu-mi amintii ca a fost ceva.Îţi multumesc ! Am uitat tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu