Powered By Blogger

marți, 29 decembrie 2009

I love you.

Ne-am intalnit intamplator.Eu eram in statia de metrou si el se ducea mama naibii stie unde.Mi-a spus tare si raspicat:
-Te iubesc !
Am ramas uimita.Nici macar nu-l cunosteam.
-Dar nici macar nu ma cunosti.
-Ce conteaza ? Te iubesc !
Recunosc,am crezut ca are ceva probleme cu capul.Am incercat sa-l privesc dar ... venea metroul.M-am urcat repede si am plecat.Am ramas putin marcata,recunosc.De atunci am sperat zi de zi sa-l intalnesc din nou.A fost primul care mi-a spus "Te iubesc" si care chiar a parut sa o spuna serios.Am sperat zi de zi noapte de noapte si intr-o zi chiar l-am reintalnit,eram la patinoar impreuna cu prietenii,ne distram cand deodata apare el...un baiat suplu,inalt,cam de varsta mea,cu niste ochi ciocolatii incat il puteai citi ca pe o carte deschisa,ii vedeam sclipirea din ochi si ma minunam.Am ramas surprinsa cand a venit si m-a luat in brate,am ramas pur si simplu blocata,n-am stiut ce sa fac,nici macar nu i-am raspuns la imbratisare.Ma tinea cat putea el de strans si parca n-ar fi vrut sa-mi dea drumul.L-am intrebat cum il cheama si mi-a raspuns simplu fara niciun alt cuvant:
-Bogdan
-Pe mine Cristina
-Stiu! stiu totul despre tine..
-Dar.. de unde ?!
-Nu conteaza,pur si simplu te iubesc,altceva nu mai conteaza.
In momentul urmator m-a luat in brate si m-a sarutat cum nu a facut-o nimeni altcineva.Am stiut ca-l iubesc!


E o poveste de dragoste unica.Magica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu