Powered By Blogger

sâmbătă, 16 octombrie 2010

I.need.to.say.it.

Cred ca a venit timpul sa scriu.A venit timpul sa va spun cat de mult am evoluat de acum ceva timp.


A trecut vara,si?Ce-am facut,ce-am realizat?Nimic.Sau...poate da.Am avut o relatie scurta,o relatie de care ma tot plictiseam,o relatie pe care o aveam in fiecare vara.Stiam ca atunci cand vara incepe,iubirea revine,aceiasi.

A venit toamna.Da!L-am uitat pentru totdeauna,vezi ma ca se poate!Acum,insa,m-am indragostit mai rau ca niciodata.Scap dintr-una,intru-n alta.Ah,asa sunt eu!Nu ma invinovatii.Numai ca acum,ei bine,acum nu stiu ce sa fac,pur si simplu.

Intotdeauna am fost aia cu "tupeu`"la ea.Daca aveam ceva in minte,ma duceam si spuneam,nu conta cui.Ei bine..acum,l-am cunoscut pe el si se pare ca nu mai sunt aceiasi.Nu am curaj nici macar sa-l privesc in ochi,dar sa vorbesc cu el..
Simt cum sufletu mi se face mic si fluturasii o ia la fuga prin stomac de fiecare data cand il vad.Si trece pe langa mine,iar eu bag capu-n pamant.Cum sa-l privesc?Nu pot sa ma dezarmez in asa hal..o sa vada cat de vulnerabila sunt.O sa-si dea seama ca as face orice pentru el.Nu,m-am decis,de data asta o sa fie altfel.Dar simt cum nu mai rezist,cum vreau sa-i spun din toata inima mea adevaru,si sa-mi zica daca si el simte acelasi lucru.Dar...

Astept sa vi tu la mine,sau macar sa venim amandoi unul la altul.Altfel nu.

I love you,but you say first.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu