Powered By Blogger

luni, 18 octombrie 2010

Forget him.

Azi,ei bine,azi,am luat o decizie importanta.Am decis sa-l uit.Am decis sa-l uit pe el,cel care imi e non-stop in ganduri.Devin dependenta si nu vreau.E ca tutunul : daca nu te opresti la timp,nu te mai opresti niciodata.Asa ca prefer sa o fac acum,pana nu va fi prea tarziu.

Imi pare rau ca s-a intamplat asa(sau mai bine zis ca nu s-a intamplat).O sa-ti uit ochii aia caprui pe care ii surprind cateodata privindu-ma,o sa uit cat de mult insemni pentru mine,si o sa iau cat de multe "antibiotice" e nevoie pentru a fi sigura ca sunt imuna.N-o sa mai trec niciodata la etajul ala de tot rahatu pe care-l urasc.Etaju ala la care te-am cunoscut.Daca o sa vrei sa ma vezi,o sa ma cauti si atunci poate o sa devii iar dependenta mea.Daca nu,ei bine,macar stiu ca am facut ce am putut.

Te astept la etajul doi,daca vrei ... sau nu.

Un comentariu: