Powered By Blogger

marți, 29 iunie 2010

M-ai pierdut.Din nou.

N-am vrut sa-ti fac rau nici-o secunda,nu asta a fost intentia mea,dar asta s-a intamplat.Sa stii ca n-a fost vina mea,nici a noastra,a fost numai si numai a ta.Te-ai jucat cu focul si te-ai ars.Nu te pun sa platesti pentru greselile pe care le-ai facut,daca te-as fi pus pana acum fi sigur ca as fi fost cea mai bogata din lume.Nu vreau sa fim certati,nu vreau sa se piarda prietenia noastra,daca se poate numi asa,dar stiu ca tu esti mult prea orgolios si mandru si ai face orice sa ma vezi doborata cum te vezi pe tine.
Probabil ca acum iti blestemi zilele ca mi-ai dat crezare inca odata,ti-ai luat-o odata in freza dar se pare ca si a doua oara la fel ai facut.Cum am mai zis,n-am facut-o cu intentie,numai ca a aparut un nou 'el' la orizont si nu stiu daca am vreo sansa sau nu cu el,dar stiu ca pe tine vreau sa te uit,stiu ca nu ma mai pasa de un ceva caruia ii ziceam 'noi' acum 2-3 zile.
O sa aflam probabil pe propria piele ca indiferenta doare...si stii ca eu o pot suporta,dar tu poti?Nu,nu cred si stiu ca acum ai face tot posibilul sa-mi pui bete in roata cu 'el',sa ma faci sa ma intorc la tine si sa fim impreuna ca si cum el n-ar fi aparut niciodata.Dar... nu poti si o stii si tu foarte bine.
Daca pana acum 2-3 zile tu imi ziceai mie sa nu te pierd acum vroiam sa-ti zic :
" Fraiere,trebuia sa ai grija tu sa nu ma pierzi.Acum e prea tarziu.M-ai pierdut.Din nou."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu