Powered By Blogger

sâmbătă, 5 iunie 2010

History repeats.

Stiu ca nu am mai scris de foarteeee mult timp dar mi-a fost greu..si acum imi e greu sa scriu postul asta.
Tu ai insemnat pentru mine ce nu a insemnat nimeni altcineva in acea perioada.Ai fost tot ce mi-as fi putut dori,soarele din ziua cu furtuna,ploaia dintr-o zi calduroasa si stelele toate la un loc.Atunci s-a terminat mai rau decat m-as fi asteptat.Iubirea noastra s-a terminat asa de repede cum a inceput.Mi-a parut rau initial,dar apoi iubirea aia a disparut Dumnezeu stie unde,oricum sufletul meu ramasase gol de la bun inceput.Nu mi-a fost dor de tine un timp bun si pac-ce sa vezi? imi e iar dor de tine,imi e iar dor de noi,imi e dor sa stam sa povestim atat de multe lucruri fara sa ne oprim si sa radem si sa plangem impreuna.Imi e dor sa fim alaturi unu de altu.Dar tie iti mai e? nu cred.Acum imi pare rau,jur! dar nu regret nimic.Au fost lucruri facute din impuls,lucruri facute din iubire,dar toate au fost ale noastre.Si da,a fost o isorie scrisa de noi care a ramas fara jumatate din paginile care trebuiau pentru a o complet.Imi doresc ca aceea carte sa o terminam odata pentru totdeauna.Vreau sa ma ajuti.Vreau sa stiu ca esti alaturi de mine si ca din dragostea pe care mi-o purtai a mai ramas macar ceva ca sa putem s-o luam de la capat.Eu pot.Eu vreau.
Tu poti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu